ilska.

20:39 Edit This 0 Comments »
ilska:
1. "inte ladda på kort efter kl.2" -nej med fan?! jag betalar inte 75 kronor för en enkelresa hem! (men jag blev tvungen)

2. veckan som kommer består av Advanced grammar-test ; Historia prov där jag ska jämföra den franska och amerikanska revolutionen samt debattartikel i 3h på torsdag!

3. Vem FAN är för eller helt emot Internetanvänding. Svensklärare på Katedral, VÄX UPP!

5. vem är helt för genteknik. men finns det nån som är helt emot?


En MYCKET BRA sak:

1. i Arlas produkter finns det inga genmodifierade växter. Alltså, grödorna som korna äter innan det blir mjölk, är HELT naturliga! Var glad att alla kor i Sverige mår bra, och att vi inte bor i ett land där de misshandlas under tiden innan slakt.

På mitt kylskåp sitter det en liten text: "Djurrättsaktivister är terroristernas praoelever".
Vilket inte betyder att jag vill plåga djur. Det finns männsikor ute i vårt land som borde tänka över just det.

0 kommentarer: