En man av folket.

09:36 Edit This 0 Comments »
Fredagmorgon, hade det här varit en vanlig dag hade jag nu suttit i 435 med diverse kemiuppgifter, men tack ocg lov för lite semester. Tåget anlände 15.15 till Stockholm C igår eftermiddag. Mea mötte mig och vi gick den ca 20 min långa promenad hem till henne i närheten av Odenplan.
Vi käkade lite, Mega gick på ett möte, och jag fick laga mat :) Duschade och gjorde mig färdig inför den stundande konserten.
Jag vet att man kanske inte kan vara "kär" i en kändis, för det låter jävligt klyschigt, men då har ni inte träffat Timo Räisänen. Han har allt man någonsin skulle kunna önksa sig. Han personlighet överträffar alla. Kan du komma på något med just honom som inte ligger dig i smaken?
Han är snygg, han är charmig, han sjunger bra, han har tid för sina fans, han bryr sig helt enkelt.
Konserten var helt underbar, mycket fans och ett helt fantastiskt sound. Det var bara han och Hans Olsson "brooks" som var med, bandet var hemma och vilade. Men det de gjorde var helt fantastiskt. Det hela började med ett slags dunk, eller jättehöga slag från en trumma (inspelad såklart), mäktigt, sen kom han in och sjön "Creep" fruktansvärt vackert.
Han är jävligt stolt över sina fans, och det märks! Det finns ingen jag hellre skulle vilja umgås med.
Efter konserten han han ju sin försäljning och så vidare. Jag gick fram med min berömda tröja som jag och Lina gjorde en sommar hemma hos mig.
Anna (lägger fram tröjan)
Timo (ger Anna en blick) säger sedan "Fan ibland är jag bra"
Anna "och det betyder att du måste överträffa dig själv ikväll"
Timo (Stoppar pennan i munnen och funderar) skrevier sedan: "BLA BLA BLA -09"
Anna "Bara det?"
Timo "Ja, det vart ju skitbra ju"
Anna "och ett namn med"
Timo Ja just det, ett namn med (och han signerar, med 4 prickar)


Timo är en man av folket, det är inte Daniel Westling.

0 kommentarer: