så fort jag försöker.

09:46 Edit This 0 Comments »
när jag försöker går det dåligt, tyvärr är det så. Verkar vara något som jag inte kan ändra på.

Musikalen i går var JÄTTEBRA! Jag måst erkänna att jag var väldigt stolt för att det var Katarina som skrivit den, briljant! Kanske inte jättesvår att skriva, men i det hela blev det väldigt kreativt och bra. Musiklen hette "Det blå timglaset" och spelades upp på Folkets hus i Kisa. Massor va föräldrar och syskon, alla jublade när det var slut. Särskilt Katarinas sångpedagog.

Idag är det skola som gäller, har två timmars håltimme nu då resten (nästan) av klassen sitter och skriver Fysik B-prov. Men eftersom jag går miljöinriktning så läser inte jag det. Dessa två timmar ägnas i stället åt dansarbetet, tillsammans med en STOR kopp kaffe och en chokladbiskvi. Chokladbiskvin kommer från "Wasakondis" och är en av de godaste jag ätit!








0 kommentarer: