UTMANAD!

10:27 Edit This 0 Comments »
UTMANAD!


Fyra tv-program jag brukar se:
- LOST
- Grey's Anatomy
- Cityakuten
- Andra Avenyn

Fyra saker jag gjorde i går:
- Tog en promenad
- Plockade blåsippor
- Kollade på det stora vattenfallet
- Var på bio med Lovisa

Fyra saker som står på min önskelista:
- Ett Canon 70-200mm
- En ugn
- Påskgodis
- min Mr. A ska ta och komma hit

Fyra saker jag avskyr:
- Att äta ensam varje kväll i lägenheten
- Att andra åker utomlands, men inte jag
- dåliga raggningsrepliker
- att ingen vill ge mig ett jobb

Fyra saker jag tycker om att göra:
- Träffa vännerna
- Fotografera
- Spela fotboll
- Baka

Fyra saker jag åt i går:
- Kyckling m. ris
- Non-stop marabou
- Foccaccia m. kyckling och mozarella
- Apelsin

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till
- Jasmin
- Lisa
-
-

Fyra jobb jag skulle vilja ha:
- Florist
- Landskapsarkitekt/ trädgårdsingenjör
- Fotograf
- Kock (konditor)

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
- JAG HATAR SNABBMAT.
- Glassen på McDonalds då...:)
-
-

Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
- Fia
- Pappa
- Johanna
- Lovisa

Fyra personer som jag utmanar:
- Fia
- Lina (igen)
- den som känner sig utmanad helt enkelt.
-

0 kommentarer: