19.09

18:48 Edit This 0 Comments »
Veckan har varit fruktansvärt påfrestande!
Tysken var trevlig...eftersom hon inte sa ett ord, hade blivit trevligare om vi delade intressen och om hon inte varit så ungdomligt-tysk. Kan vara svårt att veta vad det innebär, jag ska nån gång förklara närmare!
Vi skjutsade in henne till bussen vid skolan i morse, jag var fruktansvärt trött, körde hem och vid klockan ett somnade jag i sängen. Med Svän.

Erk kommer hit ikväll, trevligt som fan, eftersom det var ett tag sen. Vi ska nog göra en kväll av delade intressen (?): skåda fåglar och se på film!

Vissa killar förföljer mig i mina drömmar, drömarna blir bara konstigare och konstigare, allt från bröllop och brottning. hjäp!

Jag är inne i någon konstig musikblandning,
* slumdog-soundtrack
* tysk (dålig-bra)-rolig låt
* Aisha (som vi dansar till nu!)


Dregen på tv igår! MUMMA!

0 kommentarer: