LÖRDAG:

12:16 Edit This 0 Comments »
Det är inte ofta jag vaknar upp i lägenheten utan att gå till skolan, och idag gör jag det inte, eftersom det är lördag. Gårdagkvällen spenderades dels framför Talang 2009 där jag röstade på Vincente som går på Katedral!

Ärligt talat, så tycker jag att han var bäst, eftersom jag VET vad han kan! numret var suveränt! Verkligen synd att han inte gick vidare eftersom han kan underhålla, och har talang! (och för att jag sms-röstade en gång)

NU har jag legat i två timmar i solen och läst, jag ville inte ta av mig shortsen efterom alla grannar då kan spana in min häck, utan kavlade upp dem under rumpan...
...nu ser jag mest ut såhär:
(naken)

haha, ett gott skratt...förlänger livet,
dock inte hudcancer. dåligt skämt.

Idag kommer Johanna in till stan, och vi ska kolla på Katedrals bal! underbart att få se alla snygga kläder och stiliga killar! Om ett år är det våran tur!

9 skoldagar kvar!

0 kommentarer: