20 augusti

12:49 Edit This 0 Comments »
Nollningen har börjat, igår var första kvällen för oss i Nv3a tillsammans med våra nollor, vi tog det lugnt till en början för att lära känna varandra. Det var en rolig kväll, efteråt drog ett gäng ur klassen och drack lite kaffe på Coffehouse by George. Eftersom Linköping på senare tid har blivit totalt livsfarligt så vågar jag (och får inte) gå ensam hem från stan...så några killar ur klassen följde mig hem.

Det ser ut som om jag kommer att börja klockan två varje eftermiddag på torsdagar framöver, jag klagar inte! Men nu när man inte har så mycket för sig blir det lätt långtråkigt. Hade jag bara packat ner ett par skor så hade jag kunnat ta en lång promenad i solskenet, men det har jag inte.

ENLIGT vädergadgeten är det nu 21 grader varmt i Linköping! Det börjar kännas som höst, men det är fortfarande augusti...så något sommaraktigt får man väl hitta på innan man måste krypa in för vintern!

0 kommentarer: