Utan hemlängtan.

13:07 Edit This 1 Comment »
tyskland förvanar mig mer och mer för varje dag, och iar kom ännu en förvaning. Efter en veckas vistelse sa sag jag den första snygga killen. Förvanat stirrade jag pa honom som om jag alldrig sett en människa av manligt kön förut, och han stirrade tillbaka och undrade varför jag stirrade pa honom... Ett par till blev det senare ocksa, men jag vill inte pasta att det kryllar av dom.

Köln är underbart, lika stort som Stockholm ungefär med en massa trvliga affärer. Jag gjorde mitt första besök pa Starbuck's där jag inhandlade en termos-mugg. Vi besökte även Kölner Dom där vi (jag, katarina och Günther) gick 533 trappsteg, 157 m upp i domkyrkan, titta pa utsikten, för att sen knalla ner igen.


Idag tar vi det lugnt, aker pa kirmes i en grannby och äter ungspannakaka med körsbär fran trädgarden. Imorgon ska vi aka till Frankfurt och palmträdgarden, och sen aka till Koblenz och äta pa Königsbach (där det nig blir en eller ett par fina öl).

Hoppas vädret är kasst i Svergie, för här har det varit över 30 grader varmt i en vecka nu...

1 kommentarer:

Sofia sa...

svar;
Och Jag saknar dig! När du kommer hem - hör av dig direkt så hittar vi på något!

PUSS