Fredag.

17:57 Edit This 0 Comments »
Jag känner mig motiverad. det är nog viktigt. Jag tycker det är kul att skolan ha börjat, jag är motiverad för att ta körkort och jag trivs här inne i stan. En ny soffa, lite nya krukväxter och en ny duk KAN faktiskt göra en gladare, det piggar upp helt enkelt.

Idag har en efterlängtad film premiär i Sverige, Inglorious Bastards. En film som är skriven och regisserad av min absoluta favorit Quentin Tarantino. Som du kanske då förstår, har han även gjort Pulp Fiction och Kill Bill Vol.1 och Vol.2.
Men eftersom man är sin klass och sina nollor (och Guldgossen) trogen, blir biobesöket framflyttat till nästa vecka. Jag struntar i om någon vill gå med mig eller inte. Jag ska dit.

Idag gick jag och köpte en klocka på Ur&Penn, rent impulsköp. Mitt mål är att den ska hålla och fungera i ett år, sen kan jag köpa en ny om det vore så. att den går sönder alltså. Den blev min för endast 298 svenska kronor. Det är (fy och skam) min första klocka. Jag köpte den alltså inte för att veta vad klockan är, utan för att den är snygg. Ytligt? nej. snyggt.

jag äter choklad. gott som fan

0 kommentarer: