ett par dagar.

17:02 Edit This 1 Comment »
2 veckor gar fort, väldigt fort...och tidigt pa söndag morgon sa aker jag hem!
Färden hem tar över 15 timmar sa jag hoppas mobilbatteriet haller till att lyssna musik, för annars blir det drygt. Jag har handlat mer än väntat här, dock inte ett enda klädesplagg... Det inköp som förvanar mig mest är plattangen som jag köpte igar, jag sa till mig själv för ett par ar sedan att jag ALDRIG skulle köpa en.

och nu sitter jag här, och väntar pa att haret ska torka, sa att jag far prova den...

1 kommentarer:

SOFIA sa...

hahaha Anna du är som en ny människa! Plus att du kunde fått köpa min gamla plattång för en billig peng, men det kan vi hålla tyst om ^^

anyway, jag har klirrat lägenhet i stan, så tt våra oreo/muffins-kvällan kan fortsätta.
Puss kringlan pinglan <3